Dank voor de reacties.
Stapje voor stapje ga ik verder.
Hoe noem je het, de Giek in elkaar gezet, of de armen dan, met de cilinders. dit is zover dat ik kan gaan beginnen met de slangen.
De truck het rijdeel, nog wat toevoegingen erbij.
En langzaamaan ga ik door de onderdelen heen en complementeren. Nu aan de cabine begonnen. EErst een test, hoe kan ik de ramen kleven. Uitkomst, houtlijm maar ook glaslijm hecht niet.
Dan ook maar met de CA lijm. Om te knippen eers 1 kant in de tape gedaan, zover mogelijk de binnenkant van de cabine, Uit geknipt en op de juiste passin en in 1 keer op de plaats geplaatst. Na ee dag drogen, voorzichtig met een naald de randen langs gegaan en nog enige Ca lijm aangebracht. Komt neer op toch 3 uur per raampje werk. Maar het zij zo, straks na het spuiten moet de tape aan de binnenzijde eraf. Als al het glaswerk gekleefd is, ga ik de buitenzijde in de tape zetten. Op deze manier voorbij de raamrubbers. Na het spuiten heb ik een kwastje, 10x nul en dan de rubbers accentueren.
Vanzelf sprekend een dryfit van de cabine en motorkast.
Dan een idee om toch de moter ruite af te dekken, door een kleine laag groen op het PE te zetten zodat het licht nog doorschijnt. Om dat Pe deel niet/of wel te plaatsen, zit ik echt over te dubben.