Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jep Dany helemaal gelijk ik heb nu Pepakura 3, gekochte versie en het valt wel mee je kunt nu lekker knippen en plakken in het programma maar het is waar je moet het programma gebruiken als bouwtekening maar wat ik wil doen als ik alles tot een bouwplaat heb gemaakt is om er nummers aan toe te voegen en eventueel een soort van bouwbeschrijving bij te maken.
Rhino 3D is ook een mooi programma ik gebruik zo'n 4 verschillende 3D programma's en Hexagon is het simpelste programma zeker als je met weinig polygon's werkt.
Misschien heb ik je weer een beetje nieuwschierig gemaakt.
Oh niet verder vertellen ben nu ook bezig een Abrams tank te maken ongeveer 1/8 maar mondje dicht he
Oeps iedereen kan het hier lezen ok als ie klaar is plaats ik hier een link voor de download zodat iedereen het kan proberen.
BTW, moderatoren, waarom verschijnen sommige woorden dubbel, terwijl andere woorden dan weer verdwijnen ???
?????? wat bedoel je dancooper. heb hier vlug even zitten snuisteren maar ik begrijp niet echt wat je bedoelt hiermaa