Hallo allemaal
Hier dan eindelijk mijn entree... eindelijk, omdat het uitkiezen van een model
mij al hoofdbrekens opleverde...dat was al een uitdaging op zich
Na uren ijsberen in het magazijn kon ik dan eindelijk de knoop doorhakken...
Deze wordt het :
Waarom meedoen ?
-Leuk om met een groepje model-enthousiasten gelijktijdig een bouw-uitdaging aan te gaan !
-Ik wil wel (weer) eens meemaken dat ik een model voltooi.
Uitdagingen :
-Zomaar een model uit het schap trekken om gewoon eens lekker in elkaar te zetten. (is gelukt )
-Goed plannen.
-Recht Uit De Doos bouwen (incl. vinyl tracks...slik....)
-Model gereed hebben in 50 uur.
Verwachtingen :
-Het gaat me lukken !
-Misschien een andere kijk krijgen op m'n voorraad kits ?
-De basic fun van modelbouw herontdekken...
Voorbereiding (actueel) :
-Inhoud doos is gecontroleerd : Rubber banden onbruikbaar door gietfout. Heb reeds vervanging..... OK
-Ben bezig met bouwplan door te nemen en een eigen volgorde te noteren ivm de verfjob.............. OK
-Denkproces loopt voor wat betreft de afwerking : wat wil ik met de Maultier ??........................... OK
-Spuitcabine moet nieuwe afzuiging nog ingebouwd krijgen...................................................... OK
-Sprues afwassen........................................................................................................... OK
-Topic starten en album aanmaken voor dit project................................................................ OK
Hoe vaak ik online aanwezig ben tijdens ons bouw- en verf feestje hangt een beetje af
van hoe vlot de vorderingen verlopen.
Voor internet moet ik bovendien van zolder af.
In ieder geval wil ik zaterdag middag/avond een tussenstand met plaatjes plaatsen,
en kom tussendoor zeker ook efkes bij jullie buurten hè !
Nou luitjes, de voorpret is al goed op gang, ik heb er zin in
Vanaf hier wens ik iedereen heel veel plezier bij de voorbereiding en ook alvast voor het bouwfeestje zelf
vrolijke bouwgroeten
Peter
Hier dan eindelijk mijn entree... eindelijk, omdat het uitkiezen van een model
mij al hoofdbrekens opleverde...dat was al een uitdaging op zich
Na uren ijsberen in het magazijn kon ik dan eindelijk de knoop doorhakken...
Deze wordt het :
Waarom meedoen ?
-Leuk om met een groepje model-enthousiasten gelijktijdig een bouw-uitdaging aan te gaan !
-Ik wil wel (weer) eens meemaken dat ik een model voltooi.
Uitdagingen :
-Zomaar een model uit het schap trekken om gewoon eens lekker in elkaar te zetten. (is gelukt )
-Goed plannen.
-Recht Uit De Doos bouwen (incl. vinyl tracks...slik....)
-Model gereed hebben in 50 uur.
Verwachtingen :
-Het gaat me lukken !
-Misschien een andere kijk krijgen op m'n voorraad kits ?
-De basic fun van modelbouw herontdekken...
Voorbereiding (actueel) :
-Inhoud doos is gecontroleerd : Rubber banden onbruikbaar door gietfout. Heb reeds vervanging..... OK
-Ben bezig met bouwplan door te nemen en een eigen volgorde te noteren ivm de verfjob.............. OK
-Denkproces loopt voor wat betreft de afwerking : wat wil ik met de Maultier ??........................... OK
-Spuitcabine moet nieuwe afzuiging nog ingebouwd krijgen...................................................... OK
-Sprues afwassen........................................................................................................... OK
-Topic starten en album aanmaken voor dit project................................................................ OK
Hoe vaak ik online aanwezig ben tijdens ons bouw- en verf feestje hangt een beetje af
van hoe vlot de vorderingen verlopen.
Voor internet moet ik bovendien van zolder af.
In ieder geval wil ik zaterdag middag/avond een tussenstand met plaatjes plaatsen,
en kom tussendoor zeker ook efkes bij jullie buurten hè !
Nou luitjes, de voorpret is al goed op gang, ik heb er zin in
Vanaf hier wens ik iedereen heel veel plezier bij de voorbereiding en ook alvast voor het bouwfeestje zelf
vrolijke bouwgroeten
Peter
Laatst bewerkt: