Bedankt bouwbroeders Goede morgen en Happy Valentine
voor mij tijd om te gaan pitten ofzo (joh echt?)
Cabine zo goed als af (incl lijmvlekjes op voorruit)...
Met superplaksel de mega kieren rond de radiatorkap gedicht....
De breedte indicators en de achteruitkijkspiegel wacht ik mee want die uitsteekseltjes breken maar al te makkelijk.
Ook een handbijltje moet nog toegevoegd worden op het rechter spatbord.
En aaai.. ik zie nu pas op de foto dat de toegevoegde raamstijltjes van mooi wit plastiek
ook aan de achterzijde nog wit zijn domdidom kan nog gefixt... loswippen>>schilderen>>terug plaatsen..
Ik dacht : ik maak even een ommetje in de frisse lucht en doe dan alleen nog efkes wat deeltjes losknippen voor zaterdag...
Maar ja... eenmaal los...nou goed dan... alleen even de voortrein delen schoonmaken....
En voor je 't in de gaten hebt plakt de boel al weer an mekaer :
Ik verklap wel dat ik het me makkelijk gemaakt heb met het kuiswerk der delen omdat veel uit het zicht zit
Tot straksz..zzz...zzzzz...
voor mij tijd om te gaan pitten ofzo (joh echt?)
Cabine zo goed als af (incl lijmvlekjes op voorruit)...
Met superplaksel de mega kieren rond de radiatorkap gedicht....
De breedte indicators en de achteruitkijkspiegel wacht ik mee want die uitsteekseltjes breken maar al te makkelijk.
Ook een handbijltje moet nog toegevoegd worden op het rechter spatbord.
En aaai.. ik zie nu pas op de foto dat de toegevoegde raamstijltjes van mooi wit plastiek
ook aan de achterzijde nog wit zijn domdidom kan nog gefixt... loswippen>>schilderen>>terug plaatsen..
Ik dacht : ik maak even een ommetje in de frisse lucht en doe dan alleen nog efkes wat deeltjes losknippen voor zaterdag...
Maar ja... eenmaal los...nou goed dan... alleen even de voortrein delen schoonmaken....
En voor je 't in de gaten hebt plakt de boel al weer an mekaer :
Ik verklap wel dat ik het me makkelijk gemaakt heb met het kuiswerk der delen omdat veel uit het zicht zit
Tot straksz..zzz...zzzzz...