Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Dark Elf, zus van Dark Elf 12 gaat nu opschieten, nog wat bijwerken hier en daar en ergens een airbrush foutje bijwerken en dan kan ze in elkaar gestoken worden.
Even een beetje grote close-up van het gezicht en zag gelijk dat ze was uitgeschoten met lippenstift aanbrengen
Was me niet opgevallen van die uitschieter omdat ze schuin naar beneden kijkt, maar toch nog maar even bijwerken met een likje verf.
knap werk, gezichtje is goed gelukt.
Als ik nog een puntje mag aanduiden. Aan haar haren, waar die 2 lokken uit elkaar vellen hangt ook wat wit op haar hoofdhuid
maar knap bezig, dit ligt buiten mijn mogelijkheden
Ziet er goed uit Ron. De negatiefjes heb je zelf al aangehaald, dus voor datgene wat zichtbaar is... GEEN opmerkingen.
Ik kijk al uit naar het vervolg.
Bedankt luitjes.
Als straks alles is bijgewerkt en het spuitfoutje is hersteld dan ben ik een gelukkig mens
Nu nog een leuk klein grondplaatje er bijmaken en dan is het helemaal toppie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.