Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben er ook zeer tevreden over en ook dat ik het geduld heb genomen om deze goed af te werken en geduld daar ontbreek het hier nog weleens aan helaas, maar als ik het resultaat ervan ziet zal ik toch me eigen maar wat meer inhouden om het geduld op te brengen
Bedankt Evel, maar dat is de fout die de meeste mensen maken het is geen Delfs blauw potje kijk maar naar de afbeeldingen
Delfs blauw bestaat eigenlijk niet eens, heb ooit ergens gelezen of gehoord dat Delfs blauw gewoon een kopie is van de Chinese blauwe vazen/potten die ooit eens hier werden geïmporteerd paar eeuwen terug, dus ik wel save met met mijn Delfs blauwe potje
Hey Ron, nu pas het eindresultaat van de Elf bekeken.
Wat kan je er meer van zeggen dan prachtig gedaan, schilderwerken en grondwerkje zijn prima.
Dus dikke pluim.
Op naar de volgende maar weer zeker ?
Mark
P.S. Ik zet ze voor je in de galerij (waar ze thuis hoort...)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.