Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
soms kan je niet verlangen dat een model dat op 50 uur gemaakt is er uit ziet als een normaal gebouwde kid waar je wel alle tijt voor neemt.
maar eerlijk als ik ooit een wagen kan maken die er zo uit ziet zou ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden zijn hoor voor mij is het gewoon topie
er was nog een sunvisor bij, die ik er graag had opgezet, maar die is mislukt. Mooi kleurtje erop, de steuntjes in kleur. Maar het lijmen wou maar niet lukken en door dat lijmen ook nog wat van mijn matrode laklaag beschadigd. Gelukkig is het kleurtje redelijk makkelijk bij te werken.. als je het weet, zie je het direct
Het was een leuke ervaring.. toch ff zitten stressen door die verlaging en die velgen
maar al bij al ben ik tevreden, ik denk dat dit zelfs één van mijn mooiere builds is
wat heb ik gedaan wat niet op het plan staat..
verlaging, andere velgen + moondiscs (wel de originele banden), de decals op de deuren en achterklep + de kleine pinstriping net onder de voorste ruit, achterste nrplaat op andere plaats, andere nrplaat decals, claxon op andere plaats (buiten de motorruimte).
Prachtig resultaat hoor!
Is wel grappig dat je vooraan negatieve camber hebt en achteraan positieve camber! :p
Maar ik begrijp dat het met zo'n tijdsdruk echt wel wat stressen was met de velgen en de verlaging!
Vet kleur, mooie wagen! Meer moet dat niet zijn he!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.