Jammer dat bepaalde onderdelen (de velgen) niet zo bleken te passen zoals je had gehoopt. Ik denk dat (bijna) net zo belangrijk is, dat je erin geslaagd bent om jezelf hier overheen te zetten en aanpassingen te maken; en dat onder druk van de stress van dit bouwweekend, wetende dat de mensen eigenlijk toch wel van je verwachten dat je het project afgerond krijgt. Dat is je dus mooi gelukt!
Het spuitwerk ziet er uitermate strak uit, ik dacht dat jij meestal het penseel ter hand nam...? Je beheerst de airbrush, zover is wel duidelijk, misschien toch wat vaker gebruiken
denk wel dat ik deze bouwdoos nog eens gaan kopen en bouwen Misschien dan de originele versie, zodat ik de 2 langs elkaar kan zetten
Dan schuif ik aan op de virtuele tribune!
Al met al, inclusief de verlaging die je 'even' hebt geregeld, vind ik dit ook weer een bijzonder knappe prestatie die je hebt geleverd.
Ik sluit me bij Beyond aan dat de genoemde onvolledigheden niet op de foto's te zien zijn, althans mij niet opvallen. Het algemene beeld van het model, wat altijd het belangrijkste is, ziet er prima uit en ik denk dat je de nodige moeite moet doen om mensen ervan te overtuigen dat je dit model in slechts twee dagen hebt gebouwd.
Goed idee trouwens om de motorkap niet te lijmen!
ik denk dat dit zelfs één van mijn mooiere builds is
Waarmee het misverstand dat snel bouwen minderwaardig is aan langzaam bouwen, meteen uit de wereld geholpen is -mits men nauwkeurig werkt, maar dat heb je hier duidelijk gedaan-.