Ik denk dat de oorzaak gewoon is dat geel heel moeilijk dekt en dat je het effect pas ziet als de verf droog is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ooit een Stuka gebouwd bij de buren. De neus moest ook geel zijn. Ook eerst de mist in gegaan omdat het niet wou dekken. De gouden tip was eerst het machien in het rood spuiten en dan geel. Dan krijg je ook een warm geel.
Grts Modest.
Das zeker volgende keer , ik geloof er echt in mislukken komt bij mij ook voor hoor
Suc6 makker en van Oldieman ook die heeft tot 2 feb geen internet van in oktober al aangevraagd ze zitten al van 18 december zonder internet en tv gezellig he Proximus daar moet je zijn
Marc
Jammer van de body, maar komt wel goed als je opnieuw begint. Nog even over die testlatjes : die zijn in hout en hebben dus een zuigende ondergrond waardoor je resultaat niet correct is aangezien een bouwdoos plastic is. Ik gebruik altijd eerst plastieken wegwerplepels zie mijn kevertopic. Bovendien kun je die volledig afwerken zoals je kit en er lekker op los experimenteren
Benieuwd naar het vervolg
Grts Anthony.