Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu wil ik hier toch eens op reageren Guy. Kritiek op mijn kritiek is vanzelfsprekend een recht, maar dan gebruik ik na de zoveelste opmerking toch eens de gelegenheid om mijn eerdere opmerking toe te lichten.
Ik vond, en vind nog steeds, dat Ron beter een andere onderlaag voor het wit had kunnen gebruiken. Nog steeds vind ik het witte deel een wat wollig geheel, dat wellicht met de nodige moeite in het gareel kan worden gedwongen, maar in mijn optiek maak je het jezelf dan als modelbouwer -mogelijkerwijze- onnodig moeilijk. Ik vind het witte deel nog steeds een zwakke schakel en hoop dat die nog verbeterd kan worden. Dat is een persoonlijke mening, net zoals het blijkbaar jouw (door mij meestal toch gerespecteerde) mening is dat Ron volledig op de goede weg is.
Daarnaast kan ik je opmerking dat de lol er snel vanaf zou zijn als je al vrij snel een roestig uitziend resultaat zou bereiken, niet goed begrijpen. Het hoeft niet altijd een kwestie van dertig lagen te zijn. Toch niet bij iedereen, althans.
Kritiek te geven op dit modelbouwforum is sowieso al een hachelijke en meestal ondankbare onderneming, ik hoop niet dat degenen die toch die (99% opbouwende!) kritiek durven en wensen te geven zichzelf daar nog verder in beperkt dienen te voelen.
Zet jezelf maar naast John hoor Guy, ik denk dat je daar met trots mag zeggen dat je op dezelfde hoogte staat.Dertig lagen : het mag met minder maar ik hou zelf van het gevecht met de materie. Omdat zo'n roestig uitzicht een zekere gelaagdheid met zich meebrengt, is de opbouw van een beoogd effect altijd een pluspunt voor het uiteindelijke resultaat. John Tolcher heeft een enorme kennis omtrent het neerzetten van wrakken, zijn technieken zijn echt een studie waard voor de geïnteresseerden onder ons.