Ah er komt een opvolger. Dat wist ik niet.
Ik werk graag met Tamiya verf. Maar ik heb nog niet met MRP of AK gewerkt dus kan niet vergelijken.
Blijkbaar wel, wist het ook nog maar net hoor.
Eens je met AK of MRP gewerkt heb dan weet je het verschil. Ik kan dit niet voor iemand anders bepalen, enkel voor mezelf. Mijn schoonbroer is nu net ook over gestapt naar MRP verf en die keert niet meer terug naar Tamiya of Mr. Hobby.
Mooi verfwerk en zoals gezegd, spijtig van de probleempjes met de lijm. Misschien alvorens een volgende keer te lijmen, het naburige oppervlak een beetje beschermen met een stukje tape?
Ik gebruik vrij veel secondelijm. Delicate structuren en reliëf bescherm ik alvorens de stukken te verlijmen meestal met een stukje tape. Scheelt een hoop herstellingen achteraf.
Dank u. Die probleempjes zijn ondertussen opgelost hoor........En ja, je zegt daar zoal iets.........snel willen zijn en niet nadenken = fiasco nietwaar
Ik gebruik ook veel secondenlijm, en dat is het nu net, vraag me niet waarom, maar ik denk dat ik gisteren een zwak moment had.......
Maar ok, zoals ik al zei, het probleempje is opgelost, vandaag heb ik alles netjes terug afgeplakt en bijgewerkt.
Binnenzijde van de vleugels heb ik voorzien van Alclad Airframe aluminium.
De staartvinnen heb ik nu met heel veel voorzichtigheid aan de horizontale staartvlakken gelijmd.
Om de één of andere reden wil ik die contra-prop's er steeds bij op de foto.......
De onderzijde.
Voorste wheelbay is ook afgewerkt.
En als laatste foto de contra-prop nog maar eens, deze keer frontaal.
MVG
Danny