Zou kunnen, heb hem nog niet gezien, maar had er ooit eens iets van gelezen.en terug in normale spitfire-kleuren dacht ik
MVG
Danny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou kunnen, heb hem nog niet gezien, maar had er ooit eens iets van gelezen.en terug in normale spitfire-kleuren dacht ik
Ik ook niet, nog nooit gezien zelfs.Weeral iets bijgeleerd. Deze producent (Propblur) kende ik nog niet ( ).
Onze modelbouwclub is er door gesponsord voor deze groepsbouw.Weeral iets bijgeleerd. Deze producent (Propblur) kende ik nog niet ( ).
vandaag op de clubavond het er over gehad: in mijn geval is de propellor nog zwart zwart, een prop in beweging zal niet echt zwart zijn maar eerder anthracietgrijs achtig... Dit ga ik dus nog even aanpassen.Ziet er speciaal uit met die PE maar ik weet echt niet of ik er fan van ben...
Ja, zelf niet tevreden van de prop, deze ga ik herdoen.Ik was aangenaam verrast bij de voorstelling van de props in post #42 maar in het eindresultaat valt het een beetje tegen eerlijk gezegd. Misschien een kleinere prop en zachtere kleuren gebruiken? Ook de draadjes in het verfwerk vallen wel een beetje op. Toestel zelf ziet er goed uit.
De prop ligt momenteel na een kuur remolie verder te weken in ovenreinigerOp zich vind ik het idee wel goed, alleen vind ik persoonlijk dat de prop een te hard en te scherp uitzicht heeft. Bij de echte Spitfire's zien we duidelijk dat de prop's meer inblenden in het geheel zonder scherpe randen te vertonen.
Ik denk dat je op deze manier niet echt het beoogde resultaat zal halen.
Wat betreft uw werk, vind ik het in ieder geval al mooi en zeer geslaagd. De prop, daar ben ik geen fan van, maar ben wel benieuwd hoe je dit verder zal aanpakken.
MVG
Danny