Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als iemand zich geroepen voelt dan zal ik de foto's op mail zetten en dan stuur ik ze door en kan je die er mischien is op plaatsen laat het via persoonlijk bericht weten en dan geef ik men ww door alvast bedankt
seg ik heb is een vraagske : ik heb op verschillende forums al aan het zien geweest voor de beplanking van het dek en zie overal een lichtere houtsoort nu in men kit zit notelaar en die is toch vrij donker .
wat is er origineel op het schip? heb al verschillende meningen gevonden en kom tot de vaststelling dat er geopteerd word voor een lichtere soort.
weet iemand het of zijn de meeste uit eigen inspiratie die een lichtere soort nemen alvast bedankt
Hooy, wat heeft jouw voorkeur? en wil je exact dezelfde kleur als op de echte AV?
Dit zijn 2 vragen die je voor jezelf zal moeten beantwoorden, alvorens ander hout te gaan kopen.
Zelf lijkt me notelaar wel erg mooi.
spanten afschuinen en een fillerblok steken aan de voorboeg.
de fillerblok is niet echt nodig maar tog wel aangeraden , als deze niet bij de kid zit moet je mischien eerst nog een blokje hout gaan halen om deze te maken.
gasten ik ga in de volgende week naar die modelbouwwinkel in antwerpen : baillien .
ik ga een kit kopen om te spuiten welke kunnen jullie me aanraden en welke methode werkt het best ?
Er zal wel iemand raad geven om die foto's te plaatsen, ik ben wel benieuwd, dus mensen help hier eens uitleg te geven, voor mij hier aan boord gaat het internet te traag.
Hebben we naast de Vliegende Hollander nog een spookschip .......
Ik ben wel benieuwd, de Amerigo Vespucci op schaal 1 : 84 kan geen kleintje zijn .
Ik ben erg benieuwd naar de foto's en zal dit zeker volgen!
hoi een vraagske ik heb een plamuur gevonden die zeer glad is kent iemend het merk RED DEVIL ONE TIME .
iss dit eventueel een goed soort plamuur ?
voor de eerste beplanking heb ik een ander soort gebruikt maar deze vond ik persoonlijk nogal grof bij het uitstrijken . deze was het merk polyfilla sneldrogend .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.