Hoi jongens, tijd om hier weer 'ns wat aan verder te prullen. Met de bouw achter de rug kan ik gaan doen wat ik het leukst vind, airbrushen en schilderen, een beetje weatheren...
Het hele interieur kreeg eerst een paar lagen X1 Gloss White van Tamiya en na voldoende droging kreeg alles een wash bestaande uit ultramarine blue en burnt umber.
Royaal ingeborsteld en na een tiental minuten met een zachte borstel teruggebracht tot de tint wit die de Duitsers Elfenbein noemden. De binnenkant van de turret
was hoogstwaarschijnlijk donkergeel maar ik heb geopteerd voor de interieurtint. Daarna volgde er een donkerder pinwash.
Het geschut kreeg een mix van Humbrol grijs en blauw waaraan ik een beetje blauwachtig metaalpigment voegde, na droging werd de loop zachtjes opgewreven voor een subtiel metaaleffect.
De mg42 werd voorzien van een donkerder metaaltint. Deze moet nog wat verder uitgewerkt worden.
Verder munitiekoffers, een radio, lederen rugleuningen etc...het stootkussen langs de rechterzijde kant bestuurder moet nog gekleurd worden ook al zie je er nadien geen bal meer van.
Updates blijven nog een tijdje volgen want ik amuseer me wel.