De binnenkanten van de romphelften zijn in aluminium gespoten. Er is veel te doen over de kleurstelling, maar wat ik heb kunnen vinden is dat de binnenzijde alleen kleur heeft in de cockpit. De spanten waren ook van aluminium en die kregen een Zink/Chrome bad. Dat bad zorgde er voor dat het aluminium beschermd wordt. Het is nooit helemaal mooi egaal zoals gespoten verf.

Het is dan ook niet juist om de hele binnenkant in de kleur zinkchromate te spuiten. De aluminium platen die op de spanten werden bevestigd hadden zelfs ook nog rode stempels, echter dat zie je op deze schaal niet terug.

Wel een heel werkje.. maar ik denk dat als je straks naar binnen kijkt dat het net iets meer toevoegd.

De eerste delen zitten vast aan de romp.
Dry fit

Grtz Ed

Het is dan ook niet juist om de hele binnenkant in de kleur zinkchromate te spuiten. De aluminium platen die op de spanten werden bevestigd hadden zelfs ook nog rode stempels, echter dat zie je op deze schaal niet terug.

Wel een heel werkje.. maar ik denk dat als je straks naar binnen kijkt dat het net iets meer toevoegd.

De eerste delen zitten vast aan de romp.
Dry fit

Grtz Ed
Laatst bewerkt: