Hoofdsponsor

1/48 B17-f flying fortress, sunny II (wip)

ERVARING
Expert
BOUWWIJZE
Oob met pe
BOUWBUDGET
200
BOUWSTATUS
Wip
COMMENTAREN
Nog niet
Alle interieur in de romp is klaar en zit er in. Alleen de neuskegel nog.

De dryfit aan het bovenste dek stemt me nog niet heel gelukkig. Aan de voorkant, bij de cockpit heb ik een naad van 1 a 2 mm. Moet denk ik iets van de voorste spant afhalen. Na de cockpit past alles wel goed.

1000012975.jpg

Doorkijk door de deur en het "raam" voor de zijschutters.

1000012976.jpg

Machtig mooi die verlichting :love:

Daar ben ik een beetje jaloers op.

Grtz.

Luc:cool:
Thanx, ben ook super tevreden ermee en heb gelukkig alle draadjes netjes kunnen wegwerken.

Dacht vanmiddag an he even de ball turret maken, viel even vies tegen.

Alle delen op 1 na zijn van doorzichtig plastic. Dus eerst polijsten en vervolgens afplakken, gelukkig heeft de kit zeer goede masks. Ook maar gelijke neuskegel mee gepakt.

1000012981.jpg

Voor de neuskegel zijn er wel masks voor de binnenkant. Voor de turret niet helaas.

Dus de binnenkant van de kegel en de buitenkant van de turret eerst aluminium gespoten. Daarna de buitenkant van de turret in de lichtgrijze kleur van de onderkant gespoten. Als je straks door de doorzichtige delen kijkt is de binnen zijde aluminium.

1000012986.jpg
En ook meteen maar in de lak gezet als bescherming
1000012985.jpg

De turret kon niet eerst in elkaar gezet worden en dan in de kleur omdat de buitenste delen op de foto hierboven voor de delen ervoor komen en de doorzichtige delen elkaar overlappen. Beetje lastig uitleggen.

Volgende keer maar in elkaar zetten.

Grtz ed

Bijlagen

• 1000012986.jpg
    1000012986.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan