Hoofdsponsor

1/35 Bedford qld truck. [WIP]

Weer een mooi stukje werk G. en vooral het blauw spreek mij erg aan.

Ron, het blauwe exemplaar vond ik nog mooier dan het bontgekleurde welk ik eerst wilde gaan doen. Ik koos voor dit blauw omdat roesttonen hierop mooi contrasteren.

Jordi, dank je.

Filip, ik amuseer me en dan gaat het doorgaans wat makkelijker. Toch was het weer wennen na een periode waarin ik me met andere zaken heb beziggehouden.

Davy, dank je, ik denk wel dat het kleine cabineke iets heeft. Het is iets anders dan de Studebaker en de Dodge die hem gaan vergezellen.

Vandaag heb ik kans gezien om de voorkant aan te pakken. Ook sneed ik dunne raampjes waarbij ik die uit de kit als vorm gebruikte.

De ramen, die ik wat open zette, kregen wat groene aanslag, net als de neus.

Morgen wordt het dakje aan de cabine verlijmd.

11_zps3003ab58.jpg

Groeten ! Guy.

Zo'n blauw is een heel goeie keuze voor een verwering op basis van roest! Top kwaliteit G!

Thierry

Jammie!
Dit laat echt zien dat ik nog veel te leren heb.
Bedankt daar voor!
Maar goed dat u ook les geef. :)

Dank jullie voor de reacties collega's.

Tijdsgebrek nu en in de nabije toekomst gooien roet in het eten, van bouwen of schilderen zal weinig in huis komen.

Ik hoop dat deze drukke periode snel voorbij zal zijn, zodat ik de draad weer kan opnemen.

Vriendelijke groeten van Guy.

ps. ik kom af en toe eens even kijken naar het forum.

No stress, no pressure, take it as easy as it comes...
Een deadline is nu éénmaal iets wat je meestal jezelf oplegt of wordt opgelegd.
Neem je tijd voor alle taken die moeten gebeuren en voorgaan op onze hobby en we zien je wel weer verschijnen G.

Mark

Hey G, neem je tijd man... kzit zelf in zo'n periode. Heb alle dagen zin om terug te beginnen en als ik net naar bed ga denk ik, Hmmm 'k ging nog eens modelbouwen. Gewoon teveel aan't hoofd, te druk op't werk en zoveel andere dingen. In elk geval, het loopt niet weg, het vervalt niet en jullie gaan ook niet lopen, dus.... geen probleem zeker ;)

Terug
Bovenaan