Tijd om de motor te plaatsen. Deze heeft voor 2 paspunten en achter, bij de achteras ook paspunten. Het chassis was een beetje hol, verwarmd, gerecht en zo de motor geplaatst. Foto 1
(NB) bericht boven, een foto geplaatst, hoe de stangen ongeveer moeten komen.
Foto 2. Het meest logisch was met het linker wielrem te beginnen. Deze zit gekoppeld aan het linkse linker rempedaal en aan het rechtse linker wielrem pedaal. Dit door middel van een stang over de versnellengsbak.
Foto3 Hierdoor was de plaatsing van het rechter linker wielrempedaal bepaald, zodat het rechterwielrem pedaal onder dezelfde hoek komt, zodat met de rechtervoet, zowel links als recht bediend kan worden/ gezamenlijk. De bediening naar de rechterwielrem, is ook aangesloten.
Foto 4 Hier is te zien de koppeling van beide stangen, waar nog een handbediende rem aan moet komen. Door de bouw is het nu tijd om de onderkant van de cabine te plaatsen samen met de wielschilden. Zodat ik een stang volgens opgegeven maat 2,3 mm kan plaatsen. Deze ligt al klaar. Tussendoor heb ik diverse keren gepast.
De koppeling van het hand/voet gas bediening hendel/pedaal is geplaatst.
Foto 5 hier is te zien dat alles in lijn ligt.
Ten slot foto 6 Met enige fantasie is te zien, dat de remhendel, samen met de afstandhouder, gebogen en geplaatst is. Het voet gaspedaal, zit daarvan links, op de foto rechts. Daartussendoor loopt een as, naar het verbindingspunt van bediening van beide remmen gaat. Dit alles bevestigd aan de bodemplaat van de cabine, en de wielschilden
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6