Zoals op de foto's van het origineel te zien is, heeft iedere cilinder, 2hoofdaansluitingen en 1 stuuraansluiting. Verschil dikke leidingen en dunne.
Wat de reden is heb ik geprobeerd te achterhalen, maar het echte leiding schema, heb ik niet. Net zomin een doorsnede van de cilinder. Ik kan dus gokken op nog een klein cilinder of kogel om de draaisnelheid te regelen of drukverschil in olie stromen te veroorzaken.
Het meest logisch lijkt me uit de tijd, ven ontwerp, dat alle voertuigen, beremd waren, tijdens werking. Vermoed ik dat het een vergrendeling is om tijdens het rijden op de weg, het meedraaien te verhinderen, door een olie stroom te blokkeren en de last geen draaibeweging in kan zetten. Mede omdat er ook nog een mechanische draaivergrendeling op de kraan is.
Op de eerste foto's is te zien,. De hoofdleidingen, de middenaansluiting had een soldeerverbinding in V vorm horen te zijn, nu heb ik gekozen om er een T vorm van te maken. De leiding loopt in het midden, daarom heb ik gekozen, voor een aansluitpunt op het midden, te zien op andere foto's. De 2 hoofdleidingen naar het scharnierpunt heb ik gekozen, om bij de zelfde ventiel, de zijaansluiting te kiezen. De 2 stuurleidingkjes, naar het ventiel op de zijkant, zijn uitgevoerd, met dunner draad. Hierbij heb ik aangenomen, er is een 4-weg koppeling in gemonteerd en nergens wordt de 4de aansluiting gebruikt. Deze heb ik weer met een hoofdleiding aan het ventiel op de zijkant gekoppeld. Of dit klopt heb ik niet op de foto's terug kunnen vinden, wel in de bouwbeschrijving was expliciet opgenomen, die 4de aansluiting.
(Geen foto)Terwijl ik zo aan het frobelen was, bedacht ik, de stuurventielen op de voorkant hebben nog geen drukleiding. Deze heb ik, gelijk de foto's van het origineel, op de hoofd drukleiding geplaatst en tussen accu en cabine, naar dit ventielblok gebracht. De aansluitingen op de stuurarmpjes, heb ik ook een stuurleiding geplaatst. Ook hier weet ik niet, of het een drukleiding is, om resp. De hoogte van de voorwielen tov chassis te regelen, of gebruikt wordt om extra druk uit te oefenen bij het sturen. Mijn eerste aanname, een smeerleiding met vet, is nergens een andere vetleiding te vinden. Ook die optie blijft open. Die stukjes leiding komen vanzelf weer in beeld, anders worden het foto's van steeds meer van hetzelfde.