Silenoz bedankt en was het maar waar van die rechte lijn
Verleden week de motorkap zijn satin laagje gegeven en ja hoor weer gedonder
Leuke witte motorkap tijdens het drogen maar dat is geen probleem omdat het wegtrek tijdens het drogen maar wilde het jullie niet onthouden.
Dat er gaten vallen in mijn spuitwerk is ook weer wat nieuws, het is plezier houden met de Beemer
Dus die plek voorzichtig zitten schuren totdat het gat weg was en daarna weer in de satin vernis.
Voor mij ook nieuw, lak meetrekken met het verwijderen van de tape nog nooooit meegemaakt dat Tamiya tape (jaja heb het eerst even op mijn hand geplakt) Tamiya verf los trok
UIteraard maakte ik een vreugde dansje dat het niet in een keer goed was gegaan, zal ook van de zotte zijn als het in een keer goed ging
Geen zin om het dak over te spuiten wat ook tegen mijn principes is voor eventueel kleurverschil enz. IK heb het opgelost om met een penseel 3/0 voorzichtig een beetje rode rode verf aan te brengen op de beschadigingen en naderhand licht gepolijst en gelukkig werkte dit redelijk goed en is de boel weer gered voor 99% .
En nu maar hopen dat ik alles aan tegenslagen heb gehad en de Beemer verder kan afwerken want op een of anderen manier vind ik dit model toch niet zo leuk meer