Lol ik vond het inderdaad wel even welletjes, kan wel elke keer een opmerking maken maar dan denkt men op den duur ook "daar hebben we hem weer hoor", onder andere daarom de PM-vorm.
Ik sluit me bij Marc aan dat modelbouwers die echt vooruit willen, er bij gebaat zijn dat er hier en daar een kritische opmerking wordt geplaatst en een tip wordt gegeven. Tegelijkertijd is het belangrijk om soms ook eens een complimentje te kunnen geven... ik doe mijn uiterste best om tussen beide een middenweg te vinden, maar ik weet dat ik in sommige topics als al te aanwezig over kom
en misschien zelfs alsof ik een orakel zou zijn. Dat laatste is zeker niet waar, ik behoor zeker niet tot de top van de modelbouwers. Maar ik ben wel iemand die graag informatie deelt.
Bedenk, het is nooit om iets 'beter te willen weten' maar altijd met als insteek dat we van elkaar leren. Zo leerde ik zojuist ook weer van StevenVD n.a.v. een antwoord op een vraag mijnerzijds. Als we alleen naar een forum komen om elkaars werk te bewonderen, zou voor mij de lol er snel af zijn. Iedereen kan op bepaalde punten verbeterd worden en ik denk dat we moeten proberen het beste uit elkaar te halen.
Wat betreft de kleuring: Marc heeft last van Daltonisme, wat een vorm van kleurenblindheid is, dus hij kan sommige kleuren niet zo goed onderscheiden. Ik dacht dat dat hier wel eens zou kunnen spelen (en inderdaad, dat bleek) dus o.a. om die reden stuurde ik even een PM