Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste modelbouwers gisteren lag er iets geweldig onder de boom , daarom word de " Jagermeister bus " even weeral opzij gelegd en gaat het dit prachtig old timertje worden
Hier een voorproefje van de boxart en de inhoud
Mooie keuze voor de groepsbouw... Onlangs ergens in een Duitse Bmw garage zo een echte zien staan blinken... Is echt wel een leuk ding om te zien, en onvoorstelbaar dat er een tijd is geweest dat je deze autootjes op elke straathoek tegen kwam...
Ongelooflijk dat een model met zo'n grote schaal, nog maar amper 15cm groot wordt...
Ik ben dus zeker heel nieuwsgierig naar deze bouw...
Veel succes...
Groetjes,
Kurt
Ps aan de mods : kan de begindatum niet een maand vervroegd worden?
Mooi, veel werk om de deuren te openen zal je hier niet bij hebben, eerder moeite om de open deur open te houden. Er zit blijkbaar ook een motor in die je hopelijk zal detailleren.
Neen ik weet het maar ergens diep in mij als autofreak ( liefhebber ) zit er nog wel een plaatsje voor BMW hoor
Ik heb 18 jaar gewerkt en het was toen de auto he we hebben er zelfs mee geracet op circuit in Zolder , maar deze hobby werd te duur en de auto's ook daaromis het nu VW
Beste vrienden even ter inlichting ik ben er mee bezig van gisterenavond maar heb nog geen tijd om foto's te plaatsen straks zeker en vast , moet nu eerst even om verfjes want Eric van Almere had ze niet op voorraad
Tot strakjes
Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.