Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die menie durft nogal eens een klein beetje te strepen, Rik. Maar als je het er met een goed penseel aanbrengt en egaal open strijkt, dan valt het nogal mee hoor. Later zullen er nog 2 à 3 lagen blanke lak overheen komen, en dan verdwijnen die streepjes in het niet.Ik neem aan dat je de menie met een kwast er op smeert. Dan moet je straks wel weer goed schuren denk ik of zie ik dat verkeerd. Het staat mij bij dat menie erg met kwast streept. En dat is dan in de aflak helemaal niet mooi.
Inderdaad Johan. Het is daarom ook dat ik ook deze kotter nog van de gepaste verwering ga voorzien. Het moet de indruk geven dat ze al tig-keren de 7 wereldzeeën heeft doorstaan.Johan zei:daar kan ik je helemaal in volgen werkschepen en vissersschepen zien af en kunnen, mogen er niet spiegelglad en zuiver gelakt uitzien.
Elk zijn visie, natuurlijk zullen als ze pas van de werf komen er wel min of meer perfect uitzien maar dat gaat snel over.
Euh Nick... staarten van Alouettes dienen niet om ergens mee tegenaan te tikken.Ik ga die truk met de rode menie ne keer proberen op mijn volgende helimodel. Als ik met de staart van de Alouette ergens tegen tik durft de lak er af te springen. Misschien is dit wel DE oplossing.
Vééééééééél lakplezier vandaag.
Heligroeten,
Nick
Dat vast schilderen valt best mee hoor, Michel. Ik heb er hier toch niks van ondervonden. Dus, dat zit goed, niet?Michel zei:Ik vraag me wel af of je de bewegende delen van het roer zo niet mee vast schilderd. Als je dit los maakt, schilfert de verf dan niet een beetje af?