Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
euhm, deze week een heel klein beetje verder kunnen werken aan deze, het tweede draaipunt is op de toren gemonteerd. ik heb ook de armen iets rechter proberen te krijgen, maar een beetje meer kracht moeten toepassen dan ik gedacht had, met een gebroken solduur als gevolg. deze moet op de foto's nog opgekuist worden.
verder ben ik begonnen aan de boegplaat van deze (momenteel enkel samenhangend met soort blue tack). de boegplaat is een stukje plasticard met stretched sprue en loodfolie:
Er lijkt niet veel verschil door het hoogteverschil tussen de twee maar de zelfgemaakte is 2mm breder dan de oorspronkelijke ;-). Uiteindelijk zou ik deze in deze positie willen plaatsen:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.