Nu alle P.C. en laptop problemen zo goed als opgelost zijn kunnen we ons terug concentreren op onze geliefde hobby
Nu om van start gegaan even terug gaan in de tijd
Ik zat jaren geleden bij onze Noorderburen op het forum omdat ze me daar eens goed geholpen hadden met een kleurkeuze , leerde ik daar nen toffe gast kennen die met een kevertje bezig was wat die allemaal deed kon ik amper aanvaarden van twee kevers 1 goeie maken
Direct had die kerel mijn volle aandacht , hij heeft me trouwens ook ons forum leren kennen en die gast kennen we allemaal he ? Onze goeroe in de modelbouwwereld , natuurlijk is het Roy
Nu op dat moment was hij daar bezig met het motortje en op een gegraven moment is hij met iets bezig wat ik nu kopieer met name onderaan een kever motor zit langs beide kanten de cilinders en daar bovenop zitten de kleppen ( soupappen ) en deze worden bediend door 8 stangetjes die in een gesloten buisje ( ook 8 ,) op en neer gaan
Nu het zijn die buisjes die Roy in schaal 1/24 namaakte en iedere keer ik zo een motortje zie moet ik eraan denken
Dus moest ik dat toch ook doen zeker
Het witte stukje plastic is het origineel daarnaast heb ik met koperdraad nieuwe mooiere stukjes gemaakt
Hier nog wat technische uitleg voor wie het graag heeft
Omdat het toch een specialeke word gaan we ervoor he , zo zal mijn motor er gaan uitzien en natuurlijkgoed voorzien van bling bling
Twee leden dagen geleden heb ik bij de tombola twee potjes " Embossing Powder " gewonnen waarbij 1 zwart , ik heb nu het zwart gebruikt wow perfect product zeer fijne korrel
Zo dit was het weer voor nu
grt
Marc