Ik riskeer het niet om er nu nog parketglans over te doen...
Want?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik riskeer het niet om er nu nog parketglans over te doen...
Merci. De kleur is gewoon een tamiya kleurtje. XF-19 .Ik vind de kleur apart op de foto. Het is nu net een Z-W foto met een ingekleurd motorblok, heel apart welke kleur zit erop lijkt me niet een standaard legerkleur? Verder Goe bezig
Tja dapper is dat niet hoor. Ik heb nooit de intentie gehad om met deze te stoppen. De Mercedes had ik gewoon meer zin in. En daar moet ik nu wachten op decals dus ga ik hier even mee verder.Na meer dan 6 maand de bouw terug opnemen, dapper.
Vermits ik die kit ook heb liggen ben ik blij te lezen wat de problemen zijn met o.a. het glas. De reacties van o.a. Roy zijn ook interessant om lezen. Als je nu de kit op zijn kontje zou plaatsen (neus naar boven) zou je dan het glas van de voorruiten dat dan bijna horizontaal staat, niet kunnen behandelen met parketreiniger aan de buitenzijde? Zou al de helft kunnen schelen.
Alle Michel nie zwansen he , ik kijk dikwijls naar u op
Maar ok als je het niet durft te doen ok hoor , maar neem het mee voor een volgende bouw
Ik vind deze bouw wel prachtig en ge hebt goed uw plan getrokken met de schade , tof
Marc