Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Erwin:het is inderdaad een naad wat je ziet maar eens de motor geplaatst zie je dat niet meer.Ben wel aan het overwegen om die naad toch zoveel mogelijk weg te werken.
Voor de rest allen bedankt voor de mooie reacties.
Marc S.
Ik zal proberen nieuwe foto's te maken. Ik weet niet hoe het komt maar deze keer lukte het niet om foto's op te slagen op de laptop en daarom heb ik alles gedaan met de tablet.
Marc S.
Het is eventjes geleden dat ik hier nog iets gepost heb maar ik heb nu de tijd gevonden om het interieur aan te pakken.
En dan nu een dryfit.
Op de rugleuning van de achterbank moet nog een chroomstuk geplaatst worden maar de chroomdelen liggen momenteel in de bleek.
Marc S.
Ik ben helemaal mee, terug naar “The sixties” (1959 of bijna toch…).
Veel chroom, flashy kleurtjes, mooi uitgebouwde en gestroomlijnde auto’s. Een stukje nostalgie in het klein.
Mooie kleurcombinatie van het interieur met het koetswerk.
Alle stappen tot hiertoe zijn mooi uitgevoerd, succes verder.
De impala is op zijn einde gekomen.De motorruimte had ik eerst in het mat zwart gezet maar dit heb ik veranderd in zwart satijnglans.Zoals je zal zien heb ik ook een beetje roest aangebracht zodat hij er uit ziet als een mooi overgebleven exemplaar dat met de tijd wel wat aandacht nodig heeft.Dan rest me nu nog enkel het tonen van de eindfoto's.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.