Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik steek er graag even tijd in, het is nog steeds geen garantie dat deze gaat lijken maar ik heb het nu makkelijker dan bij die grote bol klei van eerst ( overzichtsargument, ga toch voor 1/6)
Ziet er al prachtig uit Rene.
En nogmaals bedankt voor die mooie foto's.
Die foto's beantwoorden toch veel vragen over dit onderwerp, waar velen van ons voordien geen flauw idee hadden, van hoe men daar aan begon of tewerk ging.
Dat ziet er allemaal wel mooi uit,maar mss een beetje meer uitleg hoe je tewerk gaat. Want ik zie hier enkel foto's van het resultaat. Doe jij dit met een beitel of met een cnc machine ,welk soort materiaal is dit wij leren graag bij.
Rene maat, dit is er bal op. Subliem. Krijg telkens zin om ook wat klei te gaan halen en het ook eens te proberen, maar ik ken mn grenzen. Denk dat alleen Jan Hoet iets in mijn model zou zien...
@Rik, er zijn verschillende producten die gebruikt kunnen worden, René gebruikt meestal Fimo, dacht ik toch?
Andere producten die gebruikt kunnen worden zijn magic sculpt, putty, ....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.