Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Marc, ondertussen ook de verloren reflector teruggevonden en geplaatst. Hij is dus volledig afgewerkt.Knap gedaan
Dat is een uitloper van WO1. De Fransen begonnen toen gele koplampen te voeren als herkenning dat het hun troepen waren.Zeer mooi geworden, en inderdaad er was een tijd dat je een Franse wagen in het donker al van ver kon herkennen aan de typische gele lampen.
Dat heb ik dus nooit geweten se, alweer iets bijgeleerdDat is een uitloper van WO1. De Fransen begonnen toen gele koplampen te voeren als herkenning dat het hun troepen waren.
Is een zeer mooi model geworden Erwin, ik zie dat alles veel beter aansluit dan bij het Heller model dat ik indertijd gebouwd heb. WillyIk beschouw de Citroën Typ H (tijdelijk) als afgewerkt. Tijdelijk want bij het monteren van de reflectoren achteraan is er één weggesprongen op mijn werktafel en ik heb dit tot nu nog niet teruggevonden. Indien nodig zal ik het vervangen door andere.
Er was geen zon vandaag maar toch en eindfoto's buiten genomen.
Bekijk bijlage 424462
Bekijk bijlage 424463
Bekijk bijlage 424464
Bekijk bijlage 424465
Bekijk bijlage 424466
Bekijk bijlage 424467
Mijn conclusie van deze kit:
- Duur model van Ebbro in vergelijking met deze van Heller maar veel vlotter om met te werken.
- Alles past zonder veel moeite maar de pasgaten zijn heel nauw, een beetje verwijden is aangeraden.
- Heel mooie set ramen en lichten maar deze laatsten verf je beter aan de binnenzijde alvorens ze te plaatsen.
- Het geel van de koplampen heb ik zelf aangebracht, is een typisch Franse toets.
- Het model leent zich zeker om open gepresenteerd te worden doch vermits deze waarschijnlijk in een vitrine gaat terechtkomen is het beter alles gesloten te houden. Ben eens benieuwd hoe lang de achteruitkijkspiegels er gaan op blijven staan.
Bij deze is model 25 van 2021 afgewerkt.