Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb deze ook gekocht , ik kijken een beetje af hier .Deze kit is een Citroen Six 15 de Traction Avant op schaal 1/8.
Je spreekt hier in superlatieven: 1054 onderdelen (weliswaar enkele in dubbel om verschillende versies te bouwen, maar toch), verdeeld over 38 sprues en 2 bladen polistyreen. De instructies tellen 28 pagina's en het heeft eerder weg van een onderdelenlijst dan van kit-instructies. Ik heb de indruk dat iedereen de kit wel kent, maar (bijna) niemand schijnt hem te hebben gebouwd. De bruikbare bouwverslagen op het internet kan je op de vingers tellen, en ze schijnen allemaal tegen dezelfde probleempjes te zijn aangelopen:
1. de scharnieren van motorkap en deuren moeten worden versterkt, beter nog vervangen door metalen scharnieren,
2. de veerpoten zaken na een tijd door. Zelfs in de bouwinstructies door Heller wordt achteraan heel terloops vermeld dat wanneer je je kit wil beschermen tegen "de tijd", dat je hem op blokken van 30x30x37 moet zetten.
Blijkbaar lijdt de gebouwde kit onder zijn eigen gewicht. Nu we zien wel, ik moet nog beginnen, en goed kijken wat er mis loopt. Ik laat jullie alles weten.
Bekijk bijlage 383043 Bekijk bijlage 383044 Bekijk bijlage 383045 Bekijk bijlage 383046
Laatste bericht 2018 ik denk dat dit topic niet meer word bijgewerkt maar kan het mis hebben natuurlijk.ik heb deze ook gekocht , ik kijken een beetje af hier .