Moet helaas meedelen dat mijn denkwijze niet helemaal correct geweest is.
Ik had alles afgeleid van het aanwezige referentiemateriaal.
Nadat de lijm was gedroogd kreeg ik door van een collega-bouwer dat het derde en vierde rad eigenlijk tegen elkaar horen te zitten, de verspringing van de bladen zit echter wel goed, die hoort er in te zitten.
De gelijkenis is nog steeds groot door de verspringing en dat is ook de reden dat ik dit nu niet meer ga veranderen; er zit nu een ruimte tussen van ong 6 mm.
Tevens zou ik er uit op kunnen maken dat het wellicht toch één aandrijving is geweest.
Ik had alles afgeleid van het aanwezige referentiemateriaal.
Nadat de lijm was gedroogd kreeg ik door van een collega-bouwer dat het derde en vierde rad eigenlijk tegen elkaar horen te zitten, de verspringing van de bladen zit echter wel goed, die hoort er in te zitten.
De gelijkenis is nog steeds groot door de verspringing en dat is ook de reden dat ik dit nu niet meer ga veranderen; er zit nu een ruimte tussen van ong 6 mm.
Tevens zou ik er uit op kunnen maken dat het wellicht toch één aandrijving is geweest.