Sorry gasten, heb dit weekend in de Ardennen gezeten met de familie en ben net terug, hoog tijd om even bij te benen hier.
Erik, jij als iemand die goed op de hoogte is van auto's, zou ook eens een roestbak moeten doen.
Fred, kunstenaar van het moeilijkste medium (papier), je woorden betekenen echt veel voor een plasticbouwer zoals ik.
Tom, ik lees toch graag dat woorden tekort schieten, dus die woorden missen hun effect evenmin !
Danny, dan is mijn doel bereikt, als ik iemand zover krijg om het er ook eens op te wagen. De foto is echt inspirerend, zo'n overgroeide bak staat ongetwijfeld machtig op een display !
Amazone, ik ga waarschijnlijk morgen z'n wielen bevestigen, ik heb de grijze ingeschoten kleur van de banden nodig voor een optimaal effect in de kleuren.
Pascal, ik breng hem zeker mee ! Ik zou hem graag afgewerkt hebben tegen die tijd...
Beyond, tja op blokken zou zeker leuk zijn maar zoals hier reeds gezegd, ik heb de grijze kleur van de banden nodig om het kleureneffect te vervolledigen.
Mind-9, ik ga je projecten zeker volgen, en je zal zien hoe makkelijk de resultaten te behalen zijn.
Famo, met het idee van de kapotte plank heb ik lang gespeeld, maar omdat dit tamelijk tijdrovend ging zijn en ik niet eens wist of ik met dit roestproject een haalbare kaart had getrokken, heb ik het zo gelaten. Maar er komt nog een Dodge als ik andere zaken heb afgehaspeld.