Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedank maatjeOei, dat is niet zo goed hé man.
Verzorg je maar goed, de rest komt dan wel.
Alvast veel beterschap.
Ja moet het ondergaan he... niks aan te doenOei Swa, dat is niet zo handig om penselen vast te houden hé.
Verzorg eerst je hand maar en de rest zal dan wel volgen.
Beterschap.
Mark
Bedankt Jan.......had zo gehoopt om nu verder te kunnen doenHallo Swa, veel beterschap.
verzorg je hand maar goed, er bestaan nog geen goeie wisselstukken voor.
Grtx Jan
Bedankt Bubble...sterkte kerel , neem maar meer rust . !!!
Mark allesinds bedanktSwa, eerst en vooral proficiat dat ze uw duimeke terug gaan uitpakken.
Persoonlijk denk ik dat het beter is om je vernis met de AB aan te brengen i.p.v.met een spuitbus.
Reden hiervoor is dat je de druk beter kan regelen.
Denk dat je met de druk van een spuitbus, je pastels gaat wegblazen.
Dit zijn natuurlijk maar mijn twee centen hé... Weet niet hoe de anderen hier over denken.
In ieder geval succes verder.
Mark
Jan bedankt voor de toelichtingHallo Swa, ik geef geen enkel van mijn figuren een vernis laag. begrijp er eigenlijk ook niet de bedoeling van want meestal is het de vernis die verkleurd door licht inwerking.
Grtx Jan
hoi, ik weet niet of je referentie materiaal gebruikt voor de borg die aan het schilderen bent, maar ze kijken eigenlijk nooit zo dof (weet niet hoe ik het anders moet zegen) uit hun oog/ogen, ben altijd een trekkie geweest daarmee dat ik het even zeg, voor de rest is hij al super gedaan
grts Peter