Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat is het voordeel als je zelf alles maakt wim je laat het gewoon passen ,tog zo goed mogelijk.
de spiegel zal aardig vol komen te staan er moeten nog een 17 tal beeldjes moeten gemaakt worden + een paar sierlijsten.
ik heb nog werk genoeg om me niet te moeten vervelen
kwestie van muziek smaak fred maar je hebt wel gelijk de jongens krijgen net als ik ook al grijs haar
de 6 vissen en de 4 vazen.
vreemd genoeg heb ik weer de tekening aangehouden van emke en alles valt mooi in plaats zoals je ziet de vissen gaan tot bovenkant berghout en de vazen blijven netjes onder het ra hout . dit is wat ik wou berijken dus dat stukje zit zeker goed . deze ga ik vanavond schilderen en dan morgen wil ik aan de zeemeerminnen beginnen
thx fred het valt alemaal nog al best mee zeker in deze schaal gaat het een stuk makelijker dan op 1:50 of nog kleiner.
morgen eerst het raampje uitzagen aan de galerij tussen de zeemeermin en de eerste vis voor ik alles vast lijm anders ga ik mischien stukken maken en dat wil ik echt vermijden .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.