Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoi ron er hangt wel een kleine radiator in mijn schop dus echt vriezen doet het daar niet in.
maar het model staat daar denk beter dan in huis waar het 20 * is dat is echt droge lucht en er zit ook niets vochtigheid in de lucht waardoor het hout kan krimpen wat ook niet goed is. de kelder zal nog wel de beste plaats zijn maar daar heb ik geen plaats om ze daar heen te zetten.
zolang het buiten niet - 10 gaat worden zal er niets gebeuren met het schip
ik ga eerst deze jongen onder het stof vandaan halen tot ik iets meer weet wat er met mijn rug gaat gebeuren .
ben al 2 dagen bezig om de masten te maken en die zijn bijna klaar . dus morgen ga ik aan de marsen beginnen .
dan nog de puttingijzers maken en de deadeyes.
mischien ligt het daarna weer stil maar dan heb ik tog de masten al klaar alles zal afhangen wat de dokter de 25 juni gaat zeggen .
ja het is nog een heel werk hoor moet ook nog alle katrollen maken en al de andere blokken maar daar kan ik bij gaan zitten dus idiaal werkje voor nu .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.