Hoofdsponsor

Anders / onbekend De kruisvaarder [DONE]

Ja, heb het al geprobeerd Beyond, maar het komt telkens opnieuw krom te staan...

Kevin, ik veronderstel dat het een resin deel is.
Indien ja kun je het enkel recht krijgen door het licht te verwarmen met een haardroger en het dan tot het afgekoeld is ergens te fixeren.
mooi werk je kruisvaarder.

Grtx Jan

Ben hier net opgesprongen ( tja kruisvaarders hè ...) als ik je nog een tip mag geven over je ogen , ze zijn prachtig geschilderd , maar wat ikzelf nog durf te doen is op het einde er nog een klein tipje clear glosse in vloeien , dan is het net of deze echt een levende blik heeft .
En diezelfde glosse zou ik ook gebruiken voor het kruis in het zwaard . Vind je schild ook zeer mooi geschilderd .
Een figuurtje naar mijn hart ! Welk merk is dat ?

grt Nicolas

Prachtig man echt ik meen het die kruisvaarder heeft echt een uitdrukking op zijn gezicht gewoon geweldig , met de ogen dat vind ik ook te doen verder niks meer deze is klaar voor een wedstrijd beker
Knap
Marc

een klein tipje clear glosse in vloeien, Welk merk is dat ?

de gloss staat er hier al op hoor maar niet te zien op de foto :)
merk zou young miniatures zijn denk ik, toen ik dit kocht zat het gewoon in een zakje met een kleine foto bij maar dacht dat ik hem via young miniatures p oogle terug vond.

coachke bedankt :) nog een paar kleine puntjes bijwerken en dan is hij klaar binnekort nog een voetje maken en binnen een paar weken volgen de eindfoto's wel

Hey Kevin.
Sorry dat ik u overval maar dit is een prachtstuk en ikzelf ben aan mijn eerste poging toe en zou eens wat raad willen vragen .Kan u dit eens beoordelen en spaar me niet want dit is het eerste werkje maar hoe maak ik het zo levendig als het jouwe.
Bekijk bijlage 64362

mooie afwerking , maar toch nog één probleempje dat op mijn maag ligt ... :|
zoals je weet droegen deze heren ( we spreken van de periode rond 1300 ) houten schilden ( wat jij zeer correct hebt geschilderd ! ) met een canvas overgetrokken ,
als ik uw afwerking zie van de canvas helt deze meer over naar een metalen frame qua kleur , het is maar een zagerijtje van mezelf hoor :8
Sorry ik kon het niet laten , want daar ben ik té maniakaal in zoals zovelen zeker ... ^^

grt Nicolas

Hey Kevin.
Sorry dat ik u overval maar dit is een prachtstuk en ikzelf ben aan mijn eerste poging toe en zou eens wat raad willen vragen .Kan u dit eens beoordelen en spaar me niet want dit is het eerste werkje maar hoe maak ik het zo levendig als het jouwe.
Bekijk bijlage 64362

Pascal, sorry, even niet online geweest en zie nu je reactie :/
Ik ben zelf ook nog vanalles aan het proberen en leren. Maar je link krijg ik niet open ?

mooie afwerking , maar toch nog één probleempje dat op mijn maag ligt ... :|
zoals je weet droegen deze heren ( we spreken van de periode rond 1300 ) houten schilden ( wat jij zeer correct hebt geschilderd ! ) met een canvas overgetrokken ,
als ik uw afwerking zie van de canvas helt deze meer over naar een metalen frame qua kleur , het is maar een zagerijtje van mezelf hoor :8
Sorry ik kon het niet laten , want daar ben ik té maniakaal in zoals zovelen zeker ... ^^

grt Nicolas

Oei, dan moet ik volgende keer iets anders proberen. Mijn bedoeling was van de kleur van een vuil lang gebruikt schild. Verweerd canvas. Maar wat zou ik er anders aan moeten doen denk je? Dan hou ik dat in het ook voor een volgende keer :) srry, nu pas je reactie gelezen :/

Terug
Bovenaan