Goeie avond mensen,weer een beetje zitten rommelen he
dus wat beeldmateriaal is op zijn plaats.
snel eens wat dryfit gedaan
Naar mijn bescheiden mening zit dit wel goed he
een klein beetje aanpassen en de raketjes vallen mooi op hun plaats.
De zelf gemaakte mg 42 zitten uiteraard nog niet zoals het hoort.
Onder de bewapening moet ik ook enkele atributen verven,maar dat is erg snel gedaan.
Er rest me enkel nog de ruitjes te steken en de binnenkant van de body wat verf te geven.
Zo ik ga weer verder mensen tot later.
Edit:
Goeie nacht
Ik heb ondertussen het interieur in de verf gezet,tenminste de resterende delen toch.De raket kopjes zijn gemaakt en gelijmd ook al :p
Verder zijn de stoelen erin en het stuur ook.Heel de boel wat aan gekleed met hier en daar een toetsje vervuiling zoals het heet.
Heel intens ga ik het ook niet doen daar de wagen gesloten is nadien en dan zie je veel niet ook.Wat het meeste in het oog springt is uiteraard ook
naar behoren geverfd.Vooraan in de neus waar de vierkop rocket launcher komt is alles geverfd en verweerd.Ook daar heb ik niet overdreven want het meeste zit verborgen onder de bewapening he,Morgen krijgen de 4 hellfire's een gele band en worden geplaatst.
stoelen geplaatst en de besturing erin
zijkanten reeds op voorhand verweerd
zede krijgen een beetje diepte als ik ze ga verweren
eerste laagje weathering
tweede laagje met behandeld stuur reeds
beetje vuil gemaakt,is nog nat he daarom ook die glans nog
neus gedeelte geverfd en wat verweerd
De zelfgemaakte MG 42's kan beter maar ja het is al zo klein he
Uiteindelijk de raket kopjes erin gelijmd in de vierloops launcher
Ik vind ze moor afgerond,nu nog geel verven en deze is ook afgewerkt en klaar voor plaatsing.
Zo mensen dat is het voor deze nacht en slaapwel aan iedereen.Tot volgende update.
Edit:
Goeie avond,ik heb de raampjes op maat zitten snijden en heb er reeds enkele in gelijmd.
benodigdheden zijn clear styreen of ander doorzichtig plastiek en nam het op 0.30mm dikte.
Styreen rond van 1mm diameter.
de binnenkant word geverfd en dan lijkt het ook weer heel goed op de echte
en hier een raampje op zn plaats reeds.
Zo dat zijn ze alle vier
dat ze niet erg gelijk zijn is niet erg,het is geen probleem om de body op de wagen te plaatsen.
Zo dat is duidelijker he,dit deeltje is ook te bekijken op topic
overige bij
statische modelbouw.
Zo en nu weer verder he op naar het einde stilaan.