Goede middag allemaal,om de tijd in te korten zal ik de wagen volledig gesloten afwerken,dus dat wil zeggen dat ik enkel wat kleine details aanbreng die zichtbaar zijn door de raampjes die er opzitten,verder word het gewoon de wagen afwerken zodat de tijdsdruk ingekort word.Ook weer wegens de werken die ik hier nog nodig moet gaan doen is het onmogelijk details tot in de kleinste te gaan maken aan het interieur he.Ik kan ook niet anders want anders raakt mijn project niet op tijd afgewerkt.
Edit:
De volgende beelden zijn van de afwerking der details.
de hellfire raketjes aangepast
extra wapens klaargestoomd aan de achterspatborden
hier rechts in beeld op de flank een nieuwe rookbom geplaatst ,die was afgebroken!!
ook deze zijde is afgewerkt.
aan de dakpantserplaatjes een zijkantje gezet
nu zijn alle details aanwezig en gaan we voor de primer he.
Tot volgende update!
Edit:
Het wil weer eens lukken he,nu het einde nadert is er een probleem opgedoken die ik zou moeten hebben gezien.Maar goed ja het is nu niet anders he,ik kan het vrij snel oplossen den ik.
zoals je kan lezen op de foto he
dan is deze wel goed lol
dit moet snel worden opgelost en heb al een idee die ik hier zelfs zal tonen tijdens de bewerking ervan.Tot later weer he
Edit:werkwijze rijhoogte veranderen!
Ik heb de wielen eraf gezaagd aan de wielplaten die de wielen vasthouden.
vervolgens kleefde ik aan de achterzijde van elke plaat en buisje of busje zoals je wil met daarin een pen van sprue.
de bewerking was erg makkelijk en deze rijhoogte problemen zijn bijna opgelost.
dus langs beide kanten een gaatje waar de pen in komt te zitten en het styreen buisje komt op het oppervlak in het wit.
zoals je ziet er is altijd wel een oplossing.Tot later he
Edit:
de rijhoogte vooraan is opgelost.
netjes gezakt tot op de chassisplaat
Het is nu een kwestie van de primer te spuiten en de resterende bewapening te plaatsen.Tot later weer.