Roy beste kerel ik heb gedaan wat je voorgesteld hebt en iets geprobeerd
Dus ben ik als volgt tewerk gegaan
Eerst alle rommel verwijderd die een zogezegde V-riem of snaar uitbeeldde
Daarna alle polietjes proper geschuurd en oneffenheden verwijderd
Dan de polietjes geschilderd en terug geplaatst
Vervolgens heb ik zeer dunne afplaktape genomen en deze in de lengte over een afstand meer dan de V-riemen is dubbel geplooid , mooi
glad gestreken en 1 mm afgepast en met een scherp mesje dat reepje afgetekend
Vervolgens het reepje met Panzer grau geschilderd
Nadat alles droog is heb ik het eerste stukje reep op de onderste polie in de helft ervan vastgekleefd daarna het strookje op de volgende
polie gekleefd en zo verder gegaan tot ik mooi rond was de twee uiteindes gelijk geknipt en het was klaar
En als laatste de servo riem gekleefd , ik moet eerlijk toegeven VEEEEL beter
ding wat ik niet kon vermijden is dat onder de alternator de riem een beetje in een lob hangt , dat komt omdat de alternator zo fragiel
vast zit dat bij het minste de alternator zich buigt en er is geen andere manier
Dat was het weeral nu kan ik verder met de bougiekabels
ook mijn grootste dank aan Roy en Erwin voor de tips
Marc