sjonge, wat heeft deze lang in de doos gezeten, en het was nog een plastieken ook.
Gevolg, haargroei op sommige plaatsen waar je dit niet wenst.
Natuurlijk efkes met de de handen in het haar, "ik ga dit toch niet weg gooien na al die tijd en moeite"
Na enkele producten uitgetest te hebben het beestje in bad gedaan en geschrobd tot hij terug blonk.
Goed laten drogen en daarna een primer er op, na 2 weken was nog geen nieuwe haargroei te bespeuren dus verder met het vervolg.
Vermits ik opnieuw wou proberen een blauwe draak te schilderen was de basiskleur snel gekozen.
En terwijl het ventje zat te drogen kon ik vaststellen dat de schubben er helemaal niet echt uitzagen, veel te diep ingekerfd en het vormde geen geheel.
Hierop zijn we aan de slag gegaan met acril vernis en hebben laag na laag, na laag ...... na laag , inderdaad het waren er heel wat voor de inkepingen vol vernis zaten en de schubben een egaler uitzicht begonnen te vertonen.
Hierna ben ik in de afgelopen weken aan de slag gegaan en ge experimenteert met verschillen waches en dunne laagjes (transparante) verf.
Momenteel heb ik het idee dat wat ik nu heb een goede basiskleur is die me aan staat op mee verder te werken maar eerst alle afgebroken teennagels en andere verversen, want tijdens het manipuleren zijn hier en daar toch enkele onderdeeltjes beschadigd.
natuurlijk gaan foto's jullie meer vertellen dan alle bovenstaande lettertjes.
tot binnen kort , want ik ga nu zeker verder, de goesting zit er terug in
vgr Marc