Vermits het weer mijn planning volledig in de war stuurt toch maar even profiteren om dit werkstukje verder af te werken.
In tegen stelling tot wat men ons wil laten geloven in films en boeken zijn elfen en draken niet meer zoals vroeger van het zelfde postuur als wij maar heb je een scherp oog nodig om ze heden vandaag nog waar te kunnen nemen. Vandaar mijn dio niet in schaal 1/35 maar 3/1.
ik hoor jullie al denken waar gaat ie nu weer heen, maar dit zal snel duidelijk zijn bij het bekijken van de foto's.
als eerste dus de ondergrond in 3/1,
we hebben een blad wat vergroot... , nee hoor ,gewoon een heeeeeeel groot blad gezocht van 30 cm en dit na drogen en behandeld te hebben met vernis op een plexi plaat gekleefd waar onder we ook meteen een voetje kleefden om het wat te verheffen van de tafel.
Daarna met de dremel de randjes netjes geschuurd zodat plaat en blad dezelfde contouren hadden.
hierna heben we het blad terug aan de tak gekleeft die we eveneens op de steun bevestigd hebbn.
Hiervoor zijn we diep het bos ingetrokken om de juiste tak met mos begroeid te vinden.
Natuurlijk nog wat extra zijtakken bevestigd met behulp van een messing pen en hout lijm.
En hierop uiteraard beide figuren eens gepositioneerd.
Draak is ok , Elf lijkt wel van de stam te vallen ,
Nog even geduld dus en op zoek naar enkel andere poses of opstellingen.
tot later, Marc