Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt allemaal voor deze vriendelijke woorden. Mijn vervolgverhaal (het hok in een werfdiorama gaat vervolgens weer door op het nvm forum (sectie papier scheepsbouw)
Als het niet toegestaan is naar een ander forum te posten, dan verwIjder ik de link wel hoor. Ik denk dat de respons op Facebook (hmv) veruit het grootst is en nvm en dit forum vergelijkbaar. Maar dan moet ik gaan tellen. Er zitten meerdere papierbouwers op het NVM, maar enorm verstopt. Papermodelers heb ik overigens ook geprobeerd. Ik denk dat die erg levendig is, maar de software voor gebruik met mobiel is bedroevendSamenvattend hoe je dit forum naar het schijnt hebt ingezet:
- Je kreeg weinig respons op het NVM forum, waar geen papiersectie was en je telde er 3 papierbouwers.
- Je hebt toen je volgende bouwverslag op ons forum geplaatst, "benieuwd naar de levendigheid van dit forum". Hier kreeg je, getuige de posts in dit topic, best wat toeschouwers.
- Je postte alleen in je eigen topic, plus twee topics die al tijden stil lagen.
- Nu heeft het NVM forum blijkbaar wél een papiersectie en plaats je op ons forum -tegen de forumregels in- een link naar je bouwverslag aldaar, zonder zelfs maar de moeite te nemen het bouwverslag ook hier te plaatsen.
Ben ik de enige die dit een rare gang van zaken vindt? Erik, als je het zelf zo leest, ben ik benieuwd wat je er zelf van vindt. En dan vooral bezien in het licht van dit topic.
(Een laatste tip van mij dan nog: Hanburg schrijf je met een M.)
Ja, als ik eens wist hoe een topicnaam kon veranderen op dat forum waarvan ik de naam niet zal noemen . Met de mobiel lijkt dat niet te lukken. Nog geen tijd voor gehadSamenvattend hoe je dit forum naar het schijnt hebt ingezet:
- Je kreeg weinig respons op het NVM forum, waar geen papiersectie was en je telde er 3 papierbouwers.
- Je hebt toen je volgende bouwverslag op ons forum geplaatst, "benieuwd naar de levendigheid van dit forum". Hier kreeg je, getuige de posts in dit topic, best wat toeschouwers.
- Je postte alleen in je eigen topic, plus twee topics die al tijden stil lagen.
- Nu heeft het NVM forum blijkbaar wél een papiersectie en plaats je op ons forum -tegen de forumregels in- een link naar je bouwverslag aldaar, zonder zelfs maar de moeite te nemen het bouwverslag ook hier te plaatsen.
Ben ik de enige die dit een rare gang van zaken vindt? Erik, als je het zelf zo leest, ben ik benieuwd wat je er zelf van vindt. En dan vooral bezien in het licht van dit topic.
(Een laatste tip van mij dan nog: Hanburg schrijf je met een M.)