We zijn even terug met een update
Bron: Internet (for reference purpose only)
Het putje in de benzinetank had nog enkele druppels lijm nodig om volledig opgevuld te raken, ook een laagje primer er op en het ziet er nu toch beter uit
De voorvork had al een laagje Gold leaf van tamiya gekregen,
maar dat was niet volledig naar mijn zin
, dus een nieuw laagje Revell 91 er over gesmeerd,
en dat is al meer wat ik in gedachten had. Ik zie nu ook op de foto dat ik een beetje schuurwerk zal moeten verrichten om het terug strak te zetten
Het sproeistuk heeft ook een verdere behandeling gekregen
En de motor begint wat meer kleur te krijgen
Intussen eens bij mijn beste vriend langs geweest om te zien of hij wat meer info had over deze moto, en heb zo enkele artikels uit moto magazines kunnen raadplegen en enkele foto's kunnen bemachtigen uit diezelfde magazines (deze kan ik echter niet delen wegens de copyrechten..)
Het toeval wou ook dat hij een bouwdoos liggen had van een Ducati welke Tamiya uitgebracht heeft op 1/12.
Het is wel van de voorvader van de 996, maar qua kleur veranderd er niet veel aan de motor
Daarvan heb ik de handleiding nu liggen, en hoewel deze in een kleinere schaal is uitgebracht, toch is de handleiding veel duidelijker en worden er ook veel meer onderdelen naar kleur benoemd. Links de Tamiya handleiding, rechts de Protar handleiding:
Aan de hand van al deze info heb ik nog wat extra kleur kunnen geven aan de motor
En als laatste werkje tot op heden de ketting gemaakt en het stuur van flash ontdaan
Voila, zover ben ik momenteel
Geef gerust jullie mening of opmerkingen