Hoofdsponsor

1/35 DUKW (camper/woonboot) [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankjewel.
Morgen hoop ik klaar te zijn met de bouw en dan in het weekend alles schilderen.
Het schilderen van de details zal leuk worden. Ik heb namelijk de gewoonte om eerst volledig te bouwen, dan te spuiten in de kleur die ik wil en dan pas de details de juiste kleur te geven. Een ideaal werkje om m'n geduld en vaste hand te oefenen.

@Walesha: ik heb een canvas cover van Verlinde gekocht voor er op maar ik denk er aan om het open te maken met een opgerolde cover zodat het interieur zichtbaar is. Maar doortrekken naar achter en een deur maken zal misschien niet zo'n goed idee zijn voor hier want het is een snelproject en ik vrees er voor om het te verprutsen als ik daarmee begin.

klein vraagje , hoeveel tijd heb je nog om dit te bouwen? het was voor een huwelijk als ik me nog kon herinneren?

grt Nicolas

Voor een verloving en dat feest is op 8 juni.
De bouw zelf zal snel gaan maar de inrichting van het woongedeelte zal iets langer duren denk ik.

Yep, daarom moeten alle andere projecten wijken voor dit. De DUKW is een prioritair voertuig.

Het interieur zal scratch worden denk ik. Een leuke uitdaging dus en gelukkig zijn er veel foto's te vinden van de binnenkant van campers.

Vraagje aan de ervaren modelbouwers: Op de achterkant staan 2 jerrycans, die wil ik er weer af hebben. Hoe doe ik dat het best zonder al te veel te beschadigen? Mijn diepvries zit vol dus het ding daar insteken zal niet lukken. Zijn er nog andere opties?

Ik durf al eens een uitgeschoven breekmes met het gasvuur roodgloeiend stoken en dan het overtollige materiaal wegsnijden. Het gaat er door als een mes door boter. Succes,ik blijf volgen. Grtz. Staf.

Woohoo, het is gelukt. Breekmes, vuur, jerrycans los --- beschadiging ook een beetje maar dat kan opgelost worden.
Bedankt modelbouwers

Tja, daar kunnen we weinig advies in geven, ik vrees dat je dat voor jezelf zal moeten uitmaken. De ene zijn smaak is die van een ander niet.

Ik heb er nog wat over nagedacht, het zal misschien beter overkomen als de bovenbouw wit is en het onderste gedeelte groen.

Vraagje aan de mensen met enige technische kennis: om televisie te hebben in een camper heb je een satellietschotel nodig (denk ik toch). Wat heb je nodig om internetverbinding te hebben in een camper (die niet altijd in de bewoonde wereld staat)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan