@ Swaken: we kunnen hem nog vullen met gerief voor de PaK ook hé.
Maar eerst de Ford klaarmaken voor het grote schilderwerk en dat kan niet zonder dat er nog een hele berg PE geplooid en verlijmd is.
Ondertussen aangebracht:
- 2 koplampen voorlopig nog zonder verduisteringskappen (4x kit)
- 1 Notek lamp op voet (2x PE + 2 kit)
- nieuwe schop want deze uit de kit was gebroken (2x PE + 1x scratch)
- houders voor de schop (7x PE)
- buitenscharnieren voor portier (2x2 PE + 2x 1 scratch) per portier
- richtingaanwijzers 3x PE + 1 scrach) per zijde
- jerrycan (3x kit)
- houder voor jerrycan (3x PE maar er moeten nog 2 PE delen bijkomen)
- deurklinken (2x kit)
In het motorcompartiment een verdeeldoos aangebracht + 2 elektrische kabels alsook een batterij (links achter) met enkele kabels.
Aan de bumper moet ook nog een PE nummerplaathouder aangebracht worden.
In de cabine werden ook reeds stuurkolom, stuur en versnellingspook aangebracht alvorens af te sluiten.
De driehoek ter aanduiding van het trekken van een aanhangwagen is ook reeds gebouwd (6x PE) maar nog niet geplaatst.
Het reservewiel ligt op zijn plaats.
Hier nog even met de laadbak in dryfit.
De rechter gereedschapsbak blijft dicht, de linkse zal open staan.
Jammer dat de kit geen scharniersysteem voorziet voor de motorkap.
Zou hem graag uiterlijk zaterdag spuiten want daarna is het Aalst carnaval gevolgd door krokusverlof en dan zit ik met een nest kleinkinderen op mijn dak.