De lading zit er eindelijk in.
Ben er persoonlijk best tevreden over en Missis Boss (mijn madam) heeft ook gezegd dat het goed was. Dus foto's.....
Niet vergeten dat hij op Sicilië is en dus is een tropenhelm geen uitzonderlijk gegeven.
Omwille dat het 1943 is, is het ook niet verwonderlijk dat er nog veel materiaal in Feldgrau is.
De lading werd aangevuld met twee kisten wijn "spumante", één witte wijn in groen glazen flessen, één rode in bruinrode flessen.
Er werd wat slordig omgesprongen bij het laden waardoor het deksel van een munitiekist open schoof en ook het deksel van een draagbare hoogtemeter open glipte. Deze hoogtemeter werd geschilderd in de kleuren van een echt exemplaar dat ik hier in mijn mini museum liggen heb.
De zak is er geen voor patatten maar werd voorzien van het logo van de Deutsche Feldpost. Op de bodem van de laadbak werd verder wat stro aangebracht.
Het grote opgerolde dekzeil werd reeds drie maal voorzien van een laag matte vernis maar het lijkt niet te lukken deze echt mat te krijgen. Heb, na het nemen van de foto, mijn toevlucht genomen tot een spuitbus extra matte vernis van The Army Painter, gekocht op de ledendag.
Volgende week zondag zal hij te zien zijn op de beurs in Middelkerke met of zonder 75mm PaK.