Samen met Jelle doe ik een build dus dat word fun natuurlijk.
Ik koos voor de doos van Arii-een BMW 75 3.5 CSL listed bij owners club
hier alvast de boxart ervan
Erg weinig decal werk maar daarom iet minder mooi
Zo en nu de spreus wassen en even wachten op mijn medebouwer in dit topic.
Wat de inhoud betreft hier,een vrij eenvoudig te bouwen model maar eentje naar mijn gading hier wel gezien het een oldtimertje is.
Helaas zit er geen motor bij,had de zaak wellicht wat meer werk gegeven maar ok we doen het zo ook wel hoor.
Het model van deze BMW uit 75 heb ik altijd al erg mooi gevonden weliswaar dat het toen de standaard versie was die we toen zagen rijden.
Zoals iedereen weet word vrijwel elk model van elk merk wagen nu getuned zoals dat heet. Maar het is daarom niet minder mooi.
Zo dit kan nog spannend worden denk ik.
Hier nog enkele mooie oldtimertjes
En dan hier onder nog een motor!!
Vind het een beetje jammer dat er hier geen bijzit.Maar het werd wel mooi daar zorg ik wel voor.
De laatste foto hier vind ik ook een mooie,helaas heb ik er de decals niet voor.
Extra info hier.
Ik koos voor de doos van Arii-een BMW 75 3.5 CSL listed bij owners club
hier alvast de boxart ervan
Erg weinig decal werk maar daarom iet minder mooi
Zo en nu de spreus wassen en even wachten op mijn medebouwer in dit topic.
Wat de inhoud betreft hier,een vrij eenvoudig te bouwen model maar eentje naar mijn gading hier wel gezien het een oldtimertje is.
Helaas zit er geen motor bij,had de zaak wellicht wat meer werk gegeven maar ok we doen het zo ook wel hoor.
Het model van deze BMW uit 75 heb ik altijd al erg mooi gevonden weliswaar dat het toen de standaard versie was die we toen zagen rijden.
Zoals iedereen weet word vrijwel elk model van elk merk wagen nu getuned zoals dat heet. Maar het is daarom niet minder mooi.
Zo dit kan nog spannend worden denk ik.
Hier nog enkele mooie oldtimertjes
En dan hier onder nog een motor!!
Vind het een beetje jammer dat er hier geen bijzit.Maar het werd wel mooi daar zorg ik wel voor.
De laatste foto hier vind ik ook een mooie,helaas heb ik er de decals niet voor.
Extra info hier.
Laatst bewerkt: