@ coachke: Ja klopt zag ik op de afbeeldingen in een bouwplan bij de M1 procar versie die dezelfde motor heeft.
Ok we zijn reeds van start gegaan met het opbouwen van de verbredings panelen op de carrosserie en dat ziet er als volgt al uit.
Dus hier even de onderdelen erbij genomen die ik bedoel.
Dus dat zijn de delen die er vandaag op komen te zitten.
Hier zijn we dan zo ver,deze komt nog niet in de primer te zitten want ik ben van plan er als nog een motor in te leggen.
Het primen heeft tijd nog.
Deuren er al in gehangen.Zeer eenvoudig en vlot te doen.
Hier zo wat ik bedoel,bij de porsche van fujimi zie je dergelijks ook qua deur ophanging.
Brrrr wat een mooie spoiler hier al
De body hangt achteraan ietsje naar beneden zo te zien nog zonder de wielen,maar ik denk dat wanneer die er op zitten de wagen gewoon helemaal gelijk genivelleerd zal zijn.
Ok hier dan het chassis,er is plaats om de motor in te hangen,wel zal ik zelf de steunen moeten maken hier in de motor ruimte en openingen moeten maken
om er de aandrijf stangen door te kunnen steken naar de wielen.
Aan de onderkant voorzag men bij Arii een gegoten dummy motor omdat de motorkap gesloten is tijdens het gieten van de mal.
Toch zal ik trachten deze aan te passen en uit snijden,dus Danny Jeurissen je bent bij het rechte eind hier dus en zal ik inderdaad toch nog gaan zagen en snijden
Tijdens de zoektocht naar een motor en heen en weer gechat met coacke ben ik tot volgend besluit gekomen.
De aankoop van de BMW M1 is hierin geen noodzaak maar ga het wel doen,de motor is dezelfde als bij deze hier en ga die dan ook gebruiken in deze bouw.
Volgende foto's verklaren veel wat ik bedoel,dus @ coachke,bedankt voor de raad en om mee te denken weer eens.
Een geluk is dat deze ook op 1/24 is net als de wagen die ik ga bouwen.Een schitterende donor dus.
Nu ja de kost die eraan verbonden is is dan dubbel van waarde als men de prijs er bij rekend die ik had voor deze wagen.
Maar dat zal me niet tegen houden en we gaan ervoor. Uiteraard wacht ik nog even voor het bestellen van de revell kit want het was een vrij dure maand.
Zo dat is het voor vanavond,dus we zijn terug deze week zeker en vast.