Goeie dag iedereen,ik ben in de weer geweest met het chassis en de veerpoten.Daarom hier wat beeldmateriaal.
Eerst wat aan de body gedaan zoals de twee raam balkjes die erin moesten.
En hier de plaatsing van de kleine spoiler.
Vooraan komen er roostertjes in, het inleggen ervan zou in een gesloten verdiepte ruimte zijn origineel dus ik sneed deze open om
de roostertjes wat realistischer te doen overkomen.
Beide kanten zijn open dus nu kunnen deze erin gelegd worden.
Hier de roostertjes,1 is bewerkt en 2 is niet opgekuist.
Nog een klein beetje properder maken en het is in orde.
En dan uiteindelijk de veerpoten.Boorde twee gaatjes en stak er electro kabel door van 1 mm dikte.
Er rond gewikkeld en vast gelijmd met superlijm.
Het uitstekende deel draai ik de andere kant om en lijm het vast.
Zoals hier getoond zie je de bovenste cirkel al gesloten.Aan de onderzijde doe ik net het zelfde.
Het is niet perfect maar allessinds beter dan die naakte veerpoten. Meer kan ik vooraan niet doen,een remschijf plaatsen gaat niks opbrengen daar de wielen ondoorzichtig zijn gegoten helaas,het open maken is onmogelijk dus ik moet de origineel plaatsen. Gelukkig is er detail te zien en de velg ziet er goed uit aan de buiten zijde. Verder deed ik veranderingen aan de chassis plaat aan de achterzijde en heb ook een firewall ontworpen voor de motor ruimte af te sluiten met de bestuurders ruimte.
Deze onderdelen wachten op plaatsing eenmaal er een motor beschikbaar is,helaas nog niks gehoord van Revell. Het kan drie tot vier weken duren hadden ze me gemeld in de eerste reply.
Waarom? eenvoudig weg omdat de as die er zo door moet worden gestoken ronduit gruwelijk lelijk is voor dergelijke wagen en ik deze in eer wil bouwen.
Op de methode die in het plan staat is het net een speelgoed wagentje (wat het eigenlijk ook is) dus dat gaan we hier veranderen.
Enkele delen geplaatst ter detaillering al.
Het om cirkelde deel word eraf gesneden en meer naar de buitenzijde geplaatst want het is niet gelijk aan de rechterzijde zo te zien.
Heb al van alles zitten berekenen en meten ,stukken zijn klaar voor plaatsing dus daar gaan we dan weer haha.
Veerpoten van een Porsche genomen en deze zullen dienst gaan doen hier op de achter ophanging.
Later vanavond nog wat foto's,tot dan