Mooi hoor! Ik kan niet wachten tot alle modules aan elkaar bevestigd zijn.
Groeten, Rinie
Ik al helemaal niet,maar het gaat nog wel enige tijd in beslag nemen.
Ron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hoor! Ik kan niet wachten tot alle modules aan elkaar bevestigd zijn.
Groeten, Rinie
hoi ron zou je geen plank aan de zijkant zetten zodat je zeker weet dat je recht blijft .
want anders heb je mischien wel eens kans dat er een banaan uitkomt in plaats van een schip.
of op een bouwplank leggen waar je de kiel op zet met potlood zodat je zeker recht blijft.
allee ge snapt me wel denk ik
De vorm zit er in, heb je al overwogen voor de grote platte vlakken zijkanten en bodem, triplex te gebruiken krijg je vanzelf meer stijfheid
Hoi Ron,
zo te zien noet het toch een hele klus geweest zijn van het montage!!!
Heb je geen bange momenten gehad, dat bepaalde sectie's niet goed aan elkaar kreeg of de romp aan je werk oppervlak bleef plakken??
Ik moet er niet aan denken dat je een paar stukken weer opnieuw moest maken.
Jawel,ik was steeds bang dat de romp alsnog scheef zou gaan trekken. Gelukkig is dat goed gegaan. En ja er was een moment dat de romp vast zat aan de bouwtafel. Maar ik heb de romp toch wel los gekregen. Er was wat kit tussen gelopen.
Ziet er goed uit Ron, ben stilletjes benieuwd hoe je de vorm in de boeg gaat houden; door zijn vorm lijkt die lastig te ondersteunen.
Ja,maar de romp kan ik in bijna iedere positie plaatsen zodat ik de delen goed kan monteren. Moet alleen goed uitkijken metde vorm die een beetje naar binnen hol is.
Ron.